onsdag 9. april 2014

En liten kveldstur.

Klarte ikke å holde meg i dag heller, så måtte en liten tur på sjøen. Dessverre var det litt mer sjø og bølger enn jeg hadde håpet på, så forholdene var langt fra optimale. Men får vel skrive en kort rapport her likevel.

I skulle jeg prøve de nye store Eddy'ene. Prøvde først den rosa, men den gav ingen fangst i dag. Holdt på i en times tid uten at det kom noen fisker om bord. Da skiftet jeg område, og etter litt satte jeg på den svarte og røde Eddy'en.
Etter en liten stund var det fast fisk, og den hadde tatt på den nevnte Eddy'en. Vekten ble dratt til 6,5 kg, men andre ord en grei fisk.
Etter det fikk jeg en mindre Torsk på Søvik Torsken Blå.

Var med andre ord ikke mye så skryte av i kveld. Men vi avslutter med litt bilder :)

Dagens største Torsk, 6,5 kg.

Eddy'en var mer eller mindre slukt.

Torsken satt godt.


Her har jeg vippa halen ut av kjeften på tosken, slik at en ser hele Eddy'en


Stort sett samme mageinnhold på Torsken i dag som på sist tur, masse små pyntekrabber.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar