søndag 4. mai 2014

En liten kjapp tur....

Dagen i dag var egentlig fullbooket, og det var meldt bra med vind på formiddagen, så tanken på fisketur var ikke der når jeg la meg i går kveld. Men når jeg stod opp i dag så var det stille på havet, og sola var komt frem.
Så da måtte vi jobbe på spreng og se hva vi fikk tid til. Så innimellom bading, maling, Arsenal kamp, dekkskifte og joggetur klart jeg å presse inn en times tid med fisking.

Første halvtimen var det dødt. Men så flyttet jeg bort i et kjent område, og det tok ikke lang tid før de ble god motstand på stanga, opp kom det en torsk på 7,2 kg.


 
Som dere ser så tok den på Søvik Torsken grønn. Jeg fikk totalt 4 torsker den siste halvtimen, alle tok på pilken, ingen på oppheng.
 
Da var det bare å komme seg inn for å rekke Arsenal kampen, var veldig stille og fint på havet i dag, så det var ikke lett å rive seg løs. Var faktisk mer bølger innaskjærs enn ute på havet.
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar